RPA?  Een waaier aan voordelen!

Niet het zoveelste IT project

Een Databot past zich aan aan ù, niet andersom. Het principe van RPA is dat er niet geraakt wordt aan uw bestaande processen, IT omgeving en databronnen. Op maximum anderhalve maand leiden onze trainers een Databot op tot een 100% operationele virtuele medewerker die de klok rond de meest complexe processen uitvoert.

Efficiëntiewinst en Kostenbesparing

Per proces waarop u RPA toepast is de terugverdientijd doorgaans korter dan één jaar, met efficiëntiewinsten tot 300% in vergelijking met menselijke uitvoering. Extra winst is haalbaar door één Databot meerdere processen te laten uitvoeren.

Flexibiliteit en Schaalbaarheid

Implementatie van een Databot neemt slechts zo’n 4 tot 6 weken in beslag, en éénmaal een Databot geconfigureerd is kan hij onbeperkt gekopieerd worden om elk werkvolume op te vangen.

Eén Databot, verschillende taken

Iedere Databot kan een hoge hoeveelheid aan verschillende processen afhandelen. Van repetitieve taken over het opmaken van rapporten tot data management.

Security & Compliance

Zoals een medewerker, is de Databot onderhavig aan alle bestaande controles en beperkingen, bovendien logt zij zorgvuldig al haar acties.

Medewerkerstevredenheid

Door het vervelende, repetitieve werk naar de Databot te sturen, kunnen de medewerkers zich concentreren op taken met een hogere toegevoegde waarde en interactie met klanten en collega’s.

Klantentevredenheid

Uw Databot kan 24/7/365 werken, en daarbij te allen tijde foutloos de verwachtingen van uw klanten vervullen.

Concreet voorbeeld: Een databot in actie

Bekijk zelf hoe een databot gegevens van een website (in dit voorbeeld Funda) bliksemsnel en foutloos kan overzetten naar Excel.

 

Geef je ons 30 minuten?
Geef ons 30 minuten en wij bespreken wat de mogelijkheden zijn onder het genot van een lekker kopje koffie.

Onze Blog

Blijf op de hoogte met het laatste nieuws en verbreed je kennis over de mogelijkheden van onze Databots!

Alle berichten tonen

Datagedreven marketing

De droom wordt realiteit De tijden van vage veronderstellingen en emotionele keuzes zijn voorbij.  Alles is meetbaar, “The Segment of One” komt langzaamaan dichterbij.  Technologie in overvloed: Google Analytics, marketing automation tool, CRM, Social media management systeem, spreadsheets.  En voor degenen onder ons met indirecte verkoopkanalen misschien nog een BRM…  En hoe zit dat ook alweer…

Microservices vs RPA & databots?

Microservices en RPA trekken nogal wat aandacht naar zich toe als het gaat om systeemintegratie en automatisering van processen. Ze benaderen deze vraagstukken vanuit een totaal verschillende invalshoek en worden daarom al eens tegen elkaar afgezet. Die manier van denken is echter fundamenteel verkeerd: Om te beginnen is RPA een toepassing van databots waarbij je…