Total customer experience is niet langer een verre droom

Meer data dan je aankan.

Elk klantencontact wordt geregistreerd. Helaas is het moeilijk om uit die Data-tsunami concrete inzichten te halen.

Databots koppelen alles aan alles

  • Data uit ERP en CRM vergelijken voor je Lead Generation proces?
  • Real-time customer fact sheets voor je call-center agenten?
  • Dashboards voor Pricing?

Dat heeft een Databot in een handomdraai voor mekaar.

Snel en betaalbaar

Databots vullen de gaten in je bestaande Salestech en Martech omgeving, zonder die te veranderen.  Ze koppelen probleemloos:

  • Marketing Automation als Hubspot, Active Campaign, Marketo, Sharpspring…
  • CRM systemen, bvb Salesforce, Microsoft Dynamics, Teamleader, SugarCRM…
  • CpQ engines als Quotient, Pandadoc of Infor

Databots zijn immers 100% systeem-agnostisch.

 

Download onze RPA in Sales Business Case

De Zero Code oplossing

Dankzij onze databots kan je eindelijk op een snelle, flexibele en betaalbare manier je processen automatiseren, zonder wijzigingen aan je onderliggende IT infrastructuur te maken en zonder tijdrovend programmeerwerk. Maar waarom zou je je tot de huidige processen beperken? Onze databot kan tientallen processen en systemen tegelijk aan, dus leg gerust je wildste dromen op tafel.

Geef je ons 30 minuten?
Geef ons 30 minuten en wij leggen de mogelijkheden uit onder het genot van een lekker kopje koffie.

Onze blog

Blijf op de hoogte met het laatste nieuws en verbreed je kennis over de mogelijkheden van onze Databots!

Alle berichten tonen

Automation Roadblocks

De digitale transformatie. Hoe begin je eraan? Termen zoals Kunstmatige Intelligentie, Big Data, Chatbots, Machine Learning, Natural Language Processing en ga zo maar door, zijn gemeengoed geworden.  Deze technologieën leiden ons onstuitbaar naar de vierde industriële revolutie.  Meedoen of verdwijnen is het devies. Maar hoe surf je nu werkelijk op deze golf van nieuwe technologie? …

Datagedreven marketing

De droom wordt realiteit De tijden van vage veronderstellingen en emotionele keuzes zijn voorbij.  Alles is meetbaar, “The Segment of One” komt langzaamaan dichterbij.  Technologie in overvloed: Google Analytics, marketing automation tool, CRM, Social media management systeem, spreadsheets.  En voor degenen onder ons met indirecte verkoopkanalen misschien nog een BRM…  En hoe zit dat ook alweer…

Klaar voor de nieuwe automatiseringsgolf?

Is uw organisatie klaar voor de nieuwe automatiseringsgolf?  5 indicatoren om te controleren. De opkomst van nieuwe technologieën, en meer bepaald RPA (robotic process automation), opent ongeziene mogelijkheden om uw processen verder te optimaliseren, uw medewerkers te verlossen van saaie, repetitieve taken en uw klanten sneller en beter te bedienen.  Dit in een minimum van…

Contact opnemen

Nog vragen, of niet gevonden waar je naar zocht? Wij helpen je graag verder, neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij doen ons best al je vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Benieuwd naar de waarschijnlijke RPA kosten? Gebruik dan snel onze eigen TeRoCo berekeningtool!